2013. óta Pusztamérges község Önkormányzata a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal kirendeltségeként működik.

A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 85.§ (1) bekezdése a 2.000 fő lakosságszámot el nem érő települések kötelezettségévé tette közös önkormányzati hivatal létrehozását. Február hónapban Pusztamérges és Öttömös községek önkormányzatai szándéknyilatkozatot fogadtak el közös önkormányzati hivatal létrehozására, melynek alapján megkezdődtek a jelenlegi polgármesteri hivatalok megszüntetésének, valamint az új költségvetési szerv (Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal) alapításának előkészületei.

A közigazgatási átszervezések egyik sarkalatos kérdésében szüle-tett döntés a pusztamérgesi képviselő-testület 2013. február 25-én tartott rendkívüli ülésén. 

Ezen előkészületek és sorozatos egyeztetések eredményeként került sor február 25-én a megszüntetéshez és bejegyzéshez szükséges dokumentumok képviselő-testület általi elfogadására, majd másnap, február 26-án sor került e felhatalmazás alapján a dokumentumok ünnepélyes aláírására Ruzsán

Fentiek eredményeként 2013. március 1. napjától településünkön állandó kirendeltséget működtető Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal jött létre Ruzsa, Öttömös és Pusztamérges illetékességi területtel az általános közigazgatási feladatok ellátására. A pontos szervezeti és működési változásokról, valamint az új intézmény működéséről falugyűlésen adunk részletes tájékoztatást a pusztamérgesi lakosoknak.

 

HIRDETMÉNYEK

  • Szavazőkör felülvizsgálat

    Pusztamérgesi Helyi Választási Iroda (HVI) feladat- és hatáskörében eljárva megállapította a község szavazóköreinek számát, sorszámát, területi beosztását és erről egy határozatot adott ki.

    Bővebben...:
     
  • Igazgatási szünet év végén

    Tisztelt Ügyfeleink!

     Ezúton is tájékoztatom Önöket, hogy Pusztamérges Községi Önkormányzat Képviselő-testülete (egyetértésben Ruzsa Község Önkormányzata és Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal vonatkozásában a szervezet vezetőjének javaslatára

    IGAZGATÁSI SZÜNETET rendelt el

    Bővebben...:
     
  • Pénztár szünet

     Tisztelt Ügyfelek!

    Értesítjük Önöket, hogy a pénztári kifizetések / befizetések teljesítésére 2017. december 20-án (szerda) 15:30 óráig van lehetőség az ASP gazdálkodás szakrendszer leállása miatt. Ezt követően kifizetéseket/befizetéseket nem áll módunkban teljesíteni.

    Bővebben...:
     

Havi Mini Eseménynaptár

loader
Go to top