A település „mobil pénzintézete”, vagyis a TakarékBusz szolgáltatás kényszerű szünete következik be 2021. február 4-én és 8-án. A két banki fogadónapon nem csak részleges szolgáltatás csökkenés lesz, vagyis az ügyféltérrel rendelkező gépjármű ATM-jét sem lehet igénybe venni. (volt már rá példa, hogy a fedélzeti informatikai rendszer meghibásodása miatt ügyfélforgalmat nem bonyolítottak, de ATM-ből biztosított volt a készpénzfelvétel ill. befizetés)
A szolgáltatás kiesése több alkalommal is tapasztalható volt a településen – szerencsére az ügyintézők előre értesítették az ügyfeleket, ha tervezett volt az üzemszünet. Előfordult, hogy az autót kellett szervizbe vinni vagy az ATM hibásodott meg – másszor kötelező banki szünnap vagy az informatikai rendszer finomhangolása miatt maradt ki egy-egy hétfői vagy csütörtöki ügyfélfogadási nap.
Kellemetlen dolog ez – érthető okból – és joggal bosszankodnak, akik „lemaradnak” az ügyintézésről, de a dolgok hátterében az is ott van, hogy a karbantartások, leállások egy része a fejlesztések és a szolgáltatások korszerűsítése miatt történik. Azért, hogy az ügyfelek minél magasabb színvonalú szolgáltatást kapjanak…
A jelenlegi szünet oka prózaibb: a szoros időbeosztás miatt korlátozott az ügyintézők és gépkocsivezetők helyettesíthetősége és a betegség miatt kieső munkavállalókat hirtelen nem tudják pótolni úgy, hogy az semmilyen fennakadást ne okozzon a feladatok ellátásában. Ilyen esetekben dönt úgy a pénzintézet, hogy inkább a kényszerű szünetről értesíti az ügyfeleket, mint hogy a helyzet váratlan javulásában reménykedne.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.