Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket és a Tisztelt Lakosságot, hogy Pusztamérges Községi Önkormányzat Képviselő-testülete (egyetértésben Ruzsa Község Önkormányzata és Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232.§ (3) bekezdésében foglalt hatáskörében eljárva, a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendeletben kapott felhatalmazás alapján a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal Pusztamérgesi Kirendeltsége vonatkozásában
igazgatási szünetet rendelt el
2022. december 22. – 2023. január 6. napjáig
(11 munkanap).
A halaszthatatlan feladatok ellátása érdekében telefonos elérhetőséget biztosítunk munkanapokon 8:00-12:00 óra között, de az ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal zárva tart.
A pénztári kifizetések (települési támogatások, segély) – 2023. január 4. napján (szerda) 9:00 órától 12:00 óráig történnek!
Elérhetőségeink:
Tel.: 62/286 711; 30/820 6836
e-mail: hivatal@pusztamerges.hu
Szociális ügyekben kérem, hogy az igazgatási szünetet megelőzően gondoskodjanak a szükséges kérelmek beszerzéséről, esetlegesen benyújtásáról! A kérelem nyomtatványok kikérhetőek ügyfélfogadási időben a polgármesteri hivatalban.
Kérem a fentiekben foglaltak figyelembevételét és szíves megértésüket!
Erdélyi-Nagy Renáta
aljegyző